2009. szeptember 27. 23:15

U20-as világbajnokság, F csoport, első forduló:
Magyarország - Honduras 0-3 (0-1)
Egyiptom, Alexandria, 6 ezer néző
v.: Maillet (seychelle-szigeteki)
Magyarország: Gulácsi Péter - Simon Ádám (Takács P., 74.), Szekeres Adrián, Debreceni András, Présinger Ádám - Dudás Ádám (Varga Roland, 46.), Korcsmár Zsolt, Koman Vladimir, Gosztonyi András - Simon András (Futács Márkó, 46.), Németh Krisztián
Honduras: Reyes - Crisanto, Leveron, Fonseca, Castro - Padilla, M. Martinez, Mayorquin (Ocampo, 88.), Mejia (Peralta, 67.) - Rojas (C. Martinez), Andino
gól: Martinez (35., 70.), Peralta (84.)
sárga lap: Padilla (57.), Peralta (78.), illetve Simon Á. (35.), Debreceni (55.), Korcsmár (69.), Takács (82.), Gosztonyi (90.)

 - Hát ezt nem hiszem el, bazmeg, Nati!
 - Nekem mondod, Tibikém? Szétcsap az ideg, geci!
 - Simán rúgtak egy hármast, hallod?
 - Láttam apám, erről beszélek!
 - Komolyan, hombre, mostantól Hondurasnak szurkolok!
 - Én is apám, én is!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://loscatrachos.blog.hu/api/trackback/id/tr681962259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karaj87 2010.04.30. 10:59:46

Álmaimban nem gondoltam volna, hogy nálunk bárki is favorizálná Hondurast. A legtöbb magyarnak sztem fingja nincsen hol is van ez a kis ország.
De ám legyen, jó szurkolást Nektek és sok sikert az összes blogotokhoz! (ezt is beleértve)

korlat 2010.05.11. 22:46:51

Én a Loki Béel "menetelés" közben flesseltem rá Honduras-ra. Mer ott volt az a Ramos gyerek. Szuperfőnök a srác. Go Honduras, go! (ilyen szurkolói bloggal illene egy elődöntőt játszani legalább:p)
süti beállítások módosítása